I formi di particeddi finiti trasfurmati da a linea di produzzione di granulazione di estrusione di estrusioni à doppia rulla sò principarmenti sferichi, cilindrichi, irregulari, etc. Sti diverse forme di granuli dipendenu da a natura di a materia prima, i paràmetri di u granulatore è l'area di applicazione di u pruduttu. .Per esempiu, i particeddi sferichi sò generalmente più fluidi è sò adattati per applicazioni chì necessitanu una alta densità di imballaggio;particeddi cilindrica anu una superficia specifica più altu è sò adattati per l'applicazioni chì necessitanu una dissoluzione rapida;particelle irregulari anu più grande A superficia hè adattata per alcune occasioni chì necessitanu una capacità d'adsorzione più alta.
Inoltre, i granuli finiti trattati da a linea di produzzione di granulazione di estrusione di rulli anu ancu diverse distribuzioni di granulometria, chì ponu esse cuntrullate secondu i bisogni attuali.Per esempiu, in certi situazioni induve u cuntrollu finu di a dimensione di particella hè necessariu, questu pò esse ottenutu aghjustendu i paràmetri di u granulatore o cambiendu u modu di travagliu di u granulatore.
In breve, a forma di e particelle finite trattate da a linea di produzzione di granulazione di estrusione di rulli dipende da i bisogni attuali è ponu esse adattate in modu flessibile secondu e proprietà di e materie prime è i campi d'applicazione.
Tempu di Postu: 24-Nov-2023