bannerbg-zl-p

News

Funzione di granulazione cumpleta è alta efficienza di produzzione

A linea di produzzione di fertilizzanti di discu spedita in Filippine

A settimana passata, avemu mandatu una linea di produzzione di fertilizzanti di discu in Filippine.E materie prime di u cliente sò urea, fosfatatu monoammoniu, fosfatatu è cloruru di potasio.U cliente ci hà dumandatu di pruvà a macchina per u cliente, è stabilisce se cumprà i prudutti di a nostra cumpagnia secondu i risultati di a macchina di prova.A causa di l'epidemie, i clienti ùn anu pussutu visità a nostra fabbrica per l'ispezione in situ, è a spedizione espressa internaziunale hè stata lenta è inconveniente.A nostra cumpagnia hà acquistatu e materie prime richieste da u cliente in Cina secondu i bisogni di u cliente, è hà utilizatu u discu necessariu da u cliente per pruvà a macchina per u cliente.È dà à i clienti un video di tuttu u prucessu, in modu chì i clienti ponu vede l'effettu di a prova attuale.Dopu avè vistu l'effettu di a macchina di prova, u cliente era assai cuntentu di a nostra macchina è hà fattu un ordine per a linea di produzzione di discu per noi.

1. Chì ghjè u principiu di pruduzzione di u granulatore di discu ?
L'angolo di discu di granulazione di u granulatore di discu adopta una struttura d'arcu generale, è a rata di granulazione hè alta.U riduttore è u mutore sò guidati da cinture flessibili, chì ponu accuminciari liscia, riduce a forza d'impattu è migliurà a vita di serviziu di l'equipaggiu.L'accionamentu di u discu di granulazione hè guidatu da un grande ingranaggio di superficia di denti duru di modulu, chì migliurà a qualità di corsa di l'equipaggiu.U fondu di a tavula di granulazione hè saldatu è furmatu da una pluralità di piastre d'acciaio radianti, chì hè durable è micca deformatu.Disegnu di basa addensatu, più pesante è robustu, senza bisognu di bulloni d'ancora, è operazione liscia.L'aghjustamentu di l'angulu di u discu granulatu adopta l'ajustamentu di a rota di a manu, chì ùn hà micca bisognu di altre arnesi, chì hè simplice è cunvene.Sta macchina hà i vantaghji di granulazione uniforme, alta velocità di granulazione, funziunamentu stabile, equipaggiu durable è longa vita di serviziu.Hè un equipamentu cumuni sceltu da a maiò parte di l'utilizatori.

2. Cumu aduprà u granulatore di discu?
1. Start up.Prima di inizià a macchina, verificate se u riduttore hè pienu d'oliu per ingranaggi è se a direzzione di rotazione di u discu hè curretta.
2. Corri.Dopu appughjà u buttone di partenza, l'ospite principia, è osservate se l'equipaggiu funziona normalmente, s'ellu ci hè vibrazione, è se a rotazione hè stabile.
3. Ripienu.Dopu chì l'equipaggiu funziona normalmente, u materiale è l'acqua pò esse aghjuntu.
4. Ajustamentu di granulazione.Dopu à u riempimentu, secondu i bisogni, l'angolo di u discu pò esse aghjustatu per fà chì e particelle prodotte ghjunghjenu à a dimensione necessaria.

3. Chì sò e parti di u granulatore di discu ?
1. U corpu principale di u granulatore di discu, u corpu principalu include un quadru, una parte di regulazione è un discu granulatu è altre strutture;
2. Un riduttore principale, l'arbulu di l'input hè furnutu cù una pulley, è l'arbulu di output hè furnutu cù un pignone;
3. Un mutore puntu principale è una pulley;
4. Dispositivu di discu di granulazione di sustegnu, cumpresu un arbulu principale, dui gruppi di cuscinetti à rulli, è dui sedi di cuscinetti;
5. Accessori: V-belt, bulloni d'angle.


Tempu di Postu: Aug-28-2022

Scopri di più Unisciti a noi

I prudutti di carburu cimentatu standardizati anu un grande inventariu, i prudutti persunalizati ponu esse pruduciutu di novu è i muduli sò cumpleti.