bannerbg-zl-p

News

Funzione di granulazione cumpleta è alta efficienza di produzzione

L'asciugatrice è l'equipaggiu di sistema di rimozione di polvera in Sri Lanka

U 26 di lugliu di u 2022, u sistema di asciugatura è rimozione di polvera per u sistema di l'equipaggiu di trasfurmazioni di fertilizzanti persunalizatu da i clienti di Sri Lanka hè statu finitu è ​​consegnatu.L'attrezzatura principale di stu batch di l'equipaggiu hè principarmenti un pacchettu di l'equipaggiu di rimozione di polvera di ciclone è asciugatrice.Stu sistema hè adupratu per espansione a dumanda di u prughjettu di a linea di produzzione di fertilizzanti di i clienti di Sri Lanka in a prima fase per espansione a capacità di produzzione.À u stessu tempu, l'equipaggiu di espansione di a linea di produzzione include l'equipaggiu chì hè statu speditu successivamente prima: granulatore cumminatu organicu-inorganicu, trituratore, mixer, trasportatore, etc. L'equipaggiu furnitu sta volta hè principalmente utilizatu per u trattamentu di purificazione di polvera l'asciugatura di u materiale è a produzzione necessaria per aumentà a capacità di produzzione.

Caratteristiche di l'asciugatrice di fertilizzanti A velocità di rotazione di u tamburinu è di u dispusitivu di sfracitura pò esse aghjustate è ponu operare in modu continuu. U flussu è u prucessu di siccamentu sigillatu sò aduttati per riduce u cunsumu d'energia. ghjunghje u scopu di a sterilizazione è l'eliminazione di l'odore.

Perchè a maiò parte di e particelle di polvera generate in u prucessu di travagliu attuale di i clienti sò più grande di 8μm.Basatu nantu à stu tipu di cullettore di polvera, per 5μm sopra i particeddi anu e caratteristiche di alta efficienza di rimozione di polvera è sedimentazione rapida, cusì stu cullettore di polvera hè sceltu. I prudutti spediti sta volta sò appositamente equipati di un ciclone di trasfurmazioni per risolve a fonte di contaminazione - scarico. gasu è polvara - pruduciutu da i materiali di u cliente in u prucessu di siccazione. Cù l'aiutu di a forza centrifuga, i particeddi di polvera sò siparati da u flussu di l'aria è attaccati à a superficia di a cavità interna, è poi cascanu in u hopper di fraschi cù l'aiutu. di gravità.Ogni cumpunente di u ciclone hà una certa proporzione di dimensione, è ogni cambiamentu in a relazione di proporzione pò influenzà l'efficienza è a perdita di pressione di u ciclone, in quale u diametru di u cullettore di polveri, a dimensione di l'entrata di l'aria è u diametru di l'exhaust. pipa sò i principali fattori influenza.Prestate attenzione à a dimensione di scaricamentu di gasu quandu si usa.


Tempu di Postu: Aug-08-2022

Scopri di più Unisciti a noi

I prudutti di carburu cimentatu standardizati anu un grande inventariu, i prudutti persunalizati ponu esse pruduciutu di novu è i muduli sò cumpleti.