bannerbg-zl-p

News

Funzione di granulazione cumpleta è alta efficienza di produzzione

Linea di pruduzzione di granulazione di fertilizzanti di potassa nave

A settimana passata, avemu mandatu una linea di produzzione di fertilizzanti di potassa in Paraguay.Questa hè a prima volta chì stu cliente hà cooperatu cun noi.Nanzu, per via di a situazione epidemica è di i costi di spedizione, u cliente ùn hà micca dispostu per noi di furnisce i merchenzie.Ricertamenti, u cliente hà vistu chì a tarifa di spedizione hà fluttuatu è ci hà dumandatu di furnisce a merchenzie.Avemu scontru i merchenzie è disposti per a consegna à u cliente.À u principiu, u cliente ùn hà micca assai fiducia in noi, è hà pensatu chì era un grande investimentu.Vulìanu visità u nostru situ prima di piglià una decisione.Tuttavia, per via di l'epidemie, u cliente ùn pudia visità a nostra fabbrica.Avemu cuntattatu u cliente in Brasile., Invite u cliente Paraguay in Brasile per visità a fabbrica è a produzzione di u cliente.Dopu avè vistu a nostra fabbrica in Brasile, i clienti sò assai cunfidenti in i nostri prudutti è facenu un ordine per noi.

Chì sò e caratteristiche di a linea di produzzione di granulazione di fertilizzanti di potassa?
1. U polveru seccu hè direttamente granulatu senza alcunu legante;
2. A forza di i particeddi pò esse diretta direttamente, è a forza di e particeddi pò esse cuntrullata da aghjustà a pressione di i rulli.
3. U pruduttu hè particeddi irregulari cum'è sabbia.
4. Pruduzzione cuntinua, grande capacità di pruduzzione, altu gradu d'automatizazione, adattatu per a produzzione industriale.
5. Low costu di granulazione.

Chì sò l'applicazioni di a linea di produzzione di fertilizzanti di potassa?
Eccettu per e merchenzie periculose chì ponu causà splusioni per via di l'attrito di estrusione, sta unità pò direttamente granulà a maiò parte di i materiali in polvere secca.I rotuli sò rinfriscati à l'acqua attraversu l'articulazione rotativa, è l'unità pò ancu granulà materiali sensibili à u calore.

Metudu di alimentazione?
Per fà a polvera distribuita uniformemente nantu à tutta a larghezza di u rotulu è migliurà a capacità di travagliu di l'equipaggiu, l'alimentazione verticale hè aduttata per unità cù una larghezza di rotulu di menu di 120 mm, è l'alimentazione horizontale à doppia vite hè aduprata per unità. cù una larghezza di rotulu di 160 mm o più.

Chì ghjè u principiu di travagliu di u granulatore di fertilizzanti di potassa?
U materiale pulverulente hè mandatu lateralmente da a tramoggia vibrante à l'alimentatore principale attraversu l'alimentatore quantitativo, degassed sottu l'azzione di a vite di stirring di l'alimentatore principale, è hè prepressatu è imbuttatu in i solchi in forma d'arcu di i dui rulli disposti. à a manca è à a diritta.Un paru di ingranaggi intrecciati sò guidati da un paru di ingranaggi per rotà in a direzzione opposta à una velocità constante.U polu hè rotulatu in una foglia densa à u mumentu di passà per u roller.Scrape down, i solchi di striscia distribuiti uniformemente nantu à a superficia di i dui rotuli impediscenu chì a polvera slipping when bitten by the rolls.Dopu chì i pellets cascanu in a machina di triturazione è granulazione per a granulazione, sò vagliati è classificati da una schermu vibrante per ottene prudutti granulari chì rispondenu à i requisiti.


Tempu di Postu: Aug-08-2022

Scopri di più Unisciti a noi

I prudutti di carburu cimentatu standardizati anu un grande inventariu, i prudutti persunalizati ponu esse pruduciutu di novu è i muduli sò cumpleti.