bannerbg-zl-p

News

Funzione di granulazione cumpleta è alta efficienza di produzzione

Precauzioni per l'operazione di granulatore di fertilizzanti

In u prucessu di pruduzzione di fertilizzanti organici, l'equipaggiu di ferru di certi equipaghji di produzzione avarà prublemi cum'è a ruggine è l'anziane di e parti meccaniche.Questu affetterà assai l'effettu di l'usu di a linea di produzzione di fertilizzanti organici.Per maximizà l'utilità di l'equipaggiu, l'attenzione deve esse pagata à:

Prima, riducendu u nùmeru di iniziu ùn significa micca chì risparmiate l'electricità.A più impurtante hè chì ogni volta chì principia a linea di produzzione di fertilizzanti organici, l'equipaggiu serà inattivu per un periudu di tempu, è questu idling ùn hè micca valore, perchè riducendu questi pò aiutà à l'efficienza di produzzione di l'equipaggiu.

Siconda, hè necessariu di pruduce à una vitezza constante, vale à dì, a pruduzzioni à una vitezza media.A vitezza di l'ingressu di l'alimentu deve esse mediu, a velocità di l'outlet deve ancu esse media, è a quantità di materia prima deve esse media;in questu modu, a capacità di produzzione pò esse aumentata ancu più.

U terzu, u mutivu maiò di a riduzzione di a pruduzzioni di l'equipaggiu di a linea di produzzione di fertilizzanti organici hè in realtà dovutu à l'anziane di e machini è u fallimentu di e parti.Allora u terzu puntu hè di piglià cura di u vostru equipamentu in i ghjorni di a settimana.In u risultatu, a vita di l'equipaggiu hè aumentata è l'efficienza hè ancu aumentata, chì ùn solu risparmià risorse, ma ancu migliurà a qualità di fertilizzanti organici.

1. Quandu u granulatore di fertilizzanti organici ùn hè micca travagliatu, duvemu caccià e parti arrugginite o dannighjate di u granulatore di fertilizzanti organici, in particulare u mutore, riduttore, cinturione trasportatore, catena di trasmissione, etc., è almacenà in casa.I tipi di macchina sò separati per prevene a deformazione o i danni causati da l'estrusione mutuale.

2. Prima, sguassate a terra è i detriti nantu à l'esternu di a machina di granulatore di fertilizzanti organici;pulisce è lubricate tutti i cuscinetti;copre a superficia di attritu cù pittura, oliu neru, oliu di mutore di scarti è altri inhibitori di corrosione.

3. Per u granulatore di fertilizante urgànicu pusatu in l'aria aperta, i partiti chì sò propensi à a deformazione deve esse livellu o eretti per eliminà i fatturi chì causanu a deformazione.A primavera deve esse sbulicata s'ellu hè sustinutu da una primavera.

Fate un bonu travagliu in u mantenimentu di u granulatore di fertilizzanti organici per assicurà chì a so vita di serviziu ùn serà micca affettata.Quandu u mantene, fate attenzione à i quattru punti seguenti:

1. Loose, verificate sempre s'ellu ci sò pezzi solti nantu à u granulatore di fertilizante organico.

2. Per i pezzi, verificate sempre u statu di travagliu di ogni parte nantu à u granulatore di fertilizante organico.

3. Cumpleta, verificate spessu se e parti nantu à u granulatore di fertilizante organicu sò cumpletu per assicurà chì ùn sò micca purtati.

4. Temperature oliu bearing, verificate sempre a temperatura oliu bearing di u granulator à assicurà chì hè in u range nurmale.


Tempu di Postu: Aug-08-2022

Scopri di più Unisciti a noi

I prudutti di carburu cimentatu standardizati anu un grande inventariu, i prudutti persunalizati ponu esse pruduciutu di novu è i muduli sò cumpleti.